Wednesday, December 12, 2012

♥ Our Celebration ♥

Hari ini saja je nak post tentang Jamuan Akhir 5 Wira.Kiranya inilah celebration kitaorang adakan sebelum meninggalkan sekolah yang kitaorang duduki sekian lama semenjak Form 1.Wah,,,dah lama rupanya aku sekolah situ :).Walaupun ada yang masuk sekolah tu waktu Form 4,kitaorang rasa dh mcm adik beradik.Bukan senang nak cari rakan kelas yang berbeza agama dan budaya menjalin hubungan yang sangat rapat dan sekepala.Biasakan pelajar Cina n India bukan nak sangat bergaul n orang yang berbeza agama yang diaorg.BUT kelas aku bukan macam tu.Yang istimewanya kelas aku ada sorang pelajar berbangsa Asli.Memang banyak kenangan kitaorg bersama,walaupun ada yang baru kenal 2 tahun.
Just nak share a few of our celebration`s photoes :
Kek ni isteri cikgu ayob yang buat(sedap gilerrrr)
KFC tu sir yang belanja :)
Miss you sir!!!
ini antara makanan yang kitaorg bawa
ni guru kelas n ketua kelas aku
sweet gitu suap menyuap.
ha!ini dia jejaka machola kelas aku.
Handsome?
Gambar si puteris xd. :(
ini gambar kelas aku.Eventhough sikit je pelajarnya bila bergabung riuh kelas tu.
Lepas makan kitaorang ada buat aktiviti sikit.
Kitaorang main kotak beracun.
ni kena menari.
kena nyanyi lagu Negaraku.
buat muka comel :)
Nilah kana...Dialah yang selalu hantar aku kat bus stop :'( Miss you KANA!!!

I hope our relationship will continue until end of our life.
I never regret know you`ll,eventhough we always fight @_@.

Cukuplah tu x boleh tunjuk banyak2.hehe.Anyway thanks for read this post.
Tiny Hand Pink Bow Tie